• Rejestracja

Wazektomia Kraków, Wieliczka

Wazektomia to zabieg trwający do kilkudziesięciu minut.
Może być wykonany z dostępu mosznowego -mniej inwazyjny oraz z dostępu przezpachwinowego. Końce nasieniowodu są podwiązane nicią chirurgiczną niewchłanialną lub na życzenie pacjenta klipsowane bez przecinania nasieniowodu.

Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym lub na życzenie pacjenta w \"uśpieniu\" .

Powikłania:

Możliwe powikłania po zabiegu to krwawienie z rany, zapalenie rany, krwiak w ranie, trwała niepłodność u niektórych mężczyzn chcących ponownie być płodnymi, dolegliwości bólowe okolicy najądrza, zapalenie najądrza i wyjątkowo rzadko zaniki jądra, a także u 1-5% mężczyzn spontaniczne odtworzenie ciągłości nasieniowodów i obecności plemników w nasieniu.

Zapraszamy do odwiedzenia strony wazektomia-krakow.pl, na której znajdą Państwo porady jak przygotować się do zabiegu, czy istnieją przeciwskazania do wazektomii, jakie są korzyści płynących z wykonania zabiegu i czy ta metoda antykoncepcji dla mężczyzn jest w 100% skuteczna?
konsultację medyczną

Lekarz oceni stan Państwa zdrowia i pomoże
w ustaleniu zabiegów dzięki którym można będzie wyleczyć schorzenie

zarejestruj wizytę